Kenmerken
Kenmerken

MS Office 365 Integratie
- Add-in voor Office 365 (Outlook, Word, Excel...).
- Geen chronometer of manuele input nodig.
- Teams enterprise document management.
- Teams document communicatie voor klanten
- Uw werkzaamheden in Office 365 worden automatisch geregistreerd.
- Teams VOIP

Artificial intelligence (AI)
- Intelligente inschatting van bestede tijd bij aanmaak van e-mails, Word documenten,...
- Intelligent linken aan correct dossier of project

Dedicated support team
- Contacteer ons via Chat
- Telefonische support voor klanten met een betalende formule.

Betere finance
- Geen timelag tussen gespendeerde tijd en facturatie.
- Facturatie mogelijk met meer detail.
- Minder credit control.
- Betere cash flow.

Minder stress
- Minder risico op vergeten van aan te rekenen elementen.
- Minder verloren tijd bij registratie betekent hogere beschikbaarheid.
- Ontbrekende registraties worden gemeld

Beter inzicht
- Monitor uw project rentabiliteit.
- Check de productiviteit van teamleden.
- Betere offertes op basis van correcte historiek.
- Betere forecasts.

Een betere organisatie
- Bevordert standaard processen in grote teams.
- Objectieve logging van tijdsregistratie.

Altijd en overal beschikbaar
- Software in de cloud
- Overal beschikbaar, op om het even welk toestel.

Onmiddellijk resultaat, zonder moeite
- Geen implementatie nodig.
- U kan gewoon blijven werken zoals u gewoon was.

Unieke weergave van activiteiten
- Unieke agenda weergave.
- Geen vervelende en (te) lange lijstjes.
Stop tijd te verliezen met tijdsregistratie
Lexor maakt komaf met tijdrovende tijdsregistratie en maakt het gemakkelijk om gepresteerde tijd aan een dossier te koppelen door gebruik van Artificiële Intelligentie en volautomatische tijdsregistratie.

Moeiteloos
- Vlotte tijdsregistratie en eenvoudige koppeling van activiteiten voor een transparante facturatie.
- Naadloze integratie met bestaande modules in Microsoft Word, Outlook, Excel, Teams... In drie klikken is uw office 365 gekoppeld aan Lexor en kan u meteen aan de slag.
- Activiteiten worden logisch, intuïtief en volautomatisch gegroepeerd in timesheets onder de juiste rubrieken.
- Automatisch toekennen van gepresteerde tijd op het juiste dossier, project en klant.
Geen chronometer of andere input nodig.
Factureerbare tijd wordt nooit meer vergeten.

Cloud
- Werkt vanuit elke browser via Microsoft Office 365.
- 100% Cloud oplossing: geen installatie nodig en werkt in elke browser.
- Smartphone app beschikbaar in Apple Store en Google Play Store.
Onmiddellijk aan de slag.

Veilig en betrouwbaar
- Betrouwbare en veilige cloud oplossing die u 100% controle geeft over uw gevoelige data.
- Veilige en afgeschermde cloud omgeving van Microsoft Azure.
- U heeft de controle over uw data en kan deze steeds exporteren.
Uw data is en blijft van u.
U heeft de volle controle.