Lexor voor advocaten
Automatische timesheets voor advocaten
Tijdsregistratie software ontworpen door een team dat gespecialiseerd is in software voor advocaten.
We kennen de noden van advocaten bijna even goed als u. Lexor is van de basis af ontworpen met advocaten als uitgangspunt. Alles is voorzien om u maximaal te helpen met uw activity-based facturatie. Met Lexor is het eenvoudig om snel, correct en automatisch urenregistratie uit te voeren. U hoeft zich geen zorgen meer te maken dat u de juiste (volledige) tijdsbesteding in rekening brengt aan uw klanten. Lexor heeft alles aan boord om uw dossiers te beheren en op te volgen, met oa. de nodige contacten, rechtbanken, advocaten enz...
Lexor gebruikt uw idioom
Een advocaat heeft de juiste tools nodig
Dominus litis, rechtbanken, conclusies, tegenpartijen, zaken, cliënten... Uw zaken vragen methodes en het idioom van uw vak. Wij kennen uw vak en dat zal u meteen voelen. Wij geven u namelijk meteen alles wat u nodig heeft.
U kan het bovendien overal met u meenemen: In het gerechtsgebouw, op kantoor, thuis.... Wacht u in de rechtbank? Kijk uw tijdsregistratie na op uw smartphone. Of zoek uw contactpersonen op voor een telefoongesprek.
Stop tijd te verliezen met tijdsregistratie.
Lexor maakt komaf met tijdrovende urenregistratie en maakt het gemakkelijk om gepresteerde tijd aan een dossier te koppelen door gebruik van Artificiële Intelligentie en volautomatische tijdsregistratie.

Moeiteloos
- Vlotte tijdsregistratie en eenvoudige koppeling van activiteiten voor een transparante facturatie.
- Naadloze integratie met bestaande modules in Microsoft Word, Outlook, Excel, Teams... In drie klikken is uw office 365 gekoppeld aan Lexor en kan u meteen aan de slag.
- Activiteiten worden logisch, intuïtief en volautomatisch gegroepeerd onder de juiste rubrieken.
- Automatisch toekennen van gepresteerde tijd op het juiste dossier, project en klant.
Geen chronometer of andere input nodig.
Factureerbare tijd wordt nooit meer vergeten.

Cloud
- Werkt vanuit elke browser via Microsoft Office 365.
- 100% Cloud oplossing: geen installatie nodig en werkt in elke browser.
- Smartphone app beschikbaar in Apple Store en Google Play Store.
Onmiddellijk aan de slag.

Secure and reliable
- Betrouwbare en veilige cloud oplossing die u 100% controle geeft over uw gevoelige data.
- Veilige en afgeschermde cloud omgeving van Microsoft Azure.
- U heeft de controle over uw data en kan deze steeds exporteren.
Uw data is en blijft van u.
U heeft de volle controle.
"Het is een handige tool om de mogelijks verloren gegane prestaties toch nog te kunnen registreren. De vele korte mailtjes gedurende een dag lopen immers snel op...
Als iedereen het binnen het kantoor gebruikt heb je wel de garantie dat iedereen zijn prestaties op dezelfde manier aangeboden krijgt."
Dieter De Fauw
Bestuurder
De Fauw Buelens Devriendt Advocaten
"Mogelijks verloren gegane prestaties toch nog registeren"
